8 Eylül 2012 Cumartesi

Vintage Tanışma ipuçları Hala Uygulanabilir?


Şövalyelik ölmedi: Ben Facebook'ta alıntı lekeli bir süre sonra. Sadece sol ve gitti "gibi hanımefendi" her yerde izledi. - Ben, 1938 yılından Tek Kadın tatlıca başlıklı İpuçları vintage bir makale bulunamadı.

Çok fazla bir adam senin onurunu korumak için beklediği gibi içmeyin: Ben 1938 yılından benim favori mücevher düşünüyorum. İçme bazı kadınlar daha zeki yapabilir, ama çoğu aptalca olsun.

Açıkçası, bir çok 1938 yılından bu yana tek kadın ve erkekler için değişti. Bir kadının nasıl davranması gerektiğini fikrine çok değişti düşünüyorum, zor bu gibi geleneksel görünümleri bulmak için basılı olacaktır.

Bu iyi bir şey ya da kötü bir şey olup olmadığını bile bilmiyorum. Hala uygulanabilir bugün "davranış gibi lady" beklentileri hakkında konuşma bağbozumu kalma ipuçları var mı? Bu şövalyelik bugün eksikliği açıklar mı?

Onlar gerçekten hak ettiği kadar kadınsı davranış görmüyorum çünkü erkekler daha kibar olmaya yavaş mı?

Eğer onlar tek vardı bizim anne ve dedesi verildi kalma ipuçları ne tür düşünüyorsunuz? Onlar hiç hala ilgili size herhangi geçmek mi?

Bilge Diva, Atlanta Arkadaş Blog yılında Misadventures tarafından