21 Mayıs 2010 Cuma

telefon numarasına kadar hayal onun hayallerinin bir kadınla adam olur


LONDRA (Reuters) - İngiliz adamla tanıştım ve sonra 22 yaşındaki kadınla evlendi, kendi hesabına göre, ona telefon numarasını hayal ve sonra ona bir kısa mesaj gönderme.

David Brown, 24, o bir sabah bir telefon numarası sürekli başının üzerinden çalışan arkadaşlarıyla bir gece sonra uyandım söyledi. O Kayda bir haber söz gönderme kararı "Dün gece sen tanıştın mı?."

Random alıcı Michelle Kitson şaşırmıştı ve ihtiyatlı ilk başlarda ancak ve cevap iki alışverişi mesajları başladı karar verdi. Sonunda tanıştı ve aşık oldum.

"Bu çok garip ama ben kesinlikle bağımlısı oldu," Kitson Daily Mail gazetesine anlattı. "Annem ve babam deyip duruyordu" Ama o bir balta katil 'olabilir, ama orada bu konuda özel bir şey olduğunu biliyordum. "

Uzun bir kur sonra garip eşleşen çift - O altı ayak yedi inç boyunda ve o beş ayak dört - şu Goa Hint beldesinde balayından döndü var.

Bir aşk-dedi ki: "Brown vurdu kafamda onun numarası ile sona erdi nasıl hiç bir fikrim var - sadece birkaç basamaklı mayın farklıdır."