21 Mayıs 2010 Cuma

Tough Guys devamını Breakup sonra Depresif alın


Büyük, kötü, sert adamların dalış dating havuza, yeni bir çalışma diyor sonra breakup kaçının.

Ama kız aynı durum böyle değil. Aslında, onlar dating sahne çağırdıktan sonra dönmek eğilimindedir sonlandırılıyor.

Bir ankette, Date.com, Matchmaker.com ve Amor.com tarafından yürütülen erkeklerin yüzde 85'i onlar "karartır ve üzgün" Bir çöküş sonrası itiraf tarihler için sinsi sinsi başlangıç olmadığını tespit ettik, New York Daily News raporlar.

Ancak, kadınların sadece yüzde 8 aynı şekilde hissettim, çalışma bulundu.

psikiyatrist Dr Keith Ablow, bir insan davranışı uzman ve yazarına göre "Truth" mümkün olduğu online daters tüm erkek ve kadınların temsil etmemektedir's yaşıyorum.

"Bu sitelerin doğru öylesine çünkü ret duyarlı konum yapabilirsiniz çekilmek Men" Ablow dedi. "Onlar bir filtre olarak bilgisayar kullanabilirsiniz."

"Kadınlar sadece seçim için erkeklerin daha büyük bir havuz var," dedi, tanışma siteleri kullanabilirsiniz. "Ben kadın ve erkek eşit zaman yalnız hissediyorum acı düşünüyorum."

Eri Dating Tyylit johtuen eri ajatukset ja k�ytt�