31 Ağustos 2011 Çarşamba

Dance çekiciliği


Onların gözlerinin içine bakmak, birçok kadın silah tutmak istediniz mi ve onları daha fazla bilgi için özlem var?

Evet, bu çok basit - dans öğrenmek.

Yüksek sesle disko kulüpleri hakkında konuşuyor değilim, ama kadınlar neden olabilir swing veya herhangi bir diğer benzeri sosyal danslar, onu arzu yönde dönmeye ve onun gözlerinin içine derin arayan var.

Ben sadece bir yıldan biraz daha fazla dans ve ne benim sosyal yaşamda yapmış bir fark edilmiştir. O "hiçbir zaman dans dudes" biri idi sadece serin değil neden olur. Ama bana gerçek bir Don Juan baştan çıkarma eylemi bilir, size izin verin. Ve dans yoluyla baştan o cebinde sadece bir cadde.

Bir gece bir tarih ile bu salıncak kulübüne gitti. Tek kadın sadece dans pistinin üzerine kurşun ölüyor duvar boyunca, kulüp vardı kaç ben inanamadım. Ve gerçek bir güzel pislik, bir süre için tarih ve sol yanına gitti ve üç güzel bayan (hepsi değil seferde) dans.

Adam eğlenceli oldu! Birkaç dakika sonra kızlardan biri ben ve benim tarih danslar arasında bir çift içecekler yapıyorduk, bizim masaya doğru yürüdü, ve o (talep gibi) onunla dans sordu. Yani ben yaptım serin bir pislik.

Şimdi düşünce olabilir - o ne yaptı?

Benim tarih yüksek talep olduğunu düşünüyorum. Bana olmasına rağmen, ben çok kolay bir şekilde diğer birçok kadın benimle dans etmek daha fazla mutlu olurdu seçim olabilir, bu benim tarih zihninde bir tohum dikti. Aynı zamanda çok iyi bir zamana sahip olduğunu bir egemenliği ve güven gösterdi ve ... benim tarih ya da başka kadınlarla.

Ve insan, her zamankinden o gece benim tarih davranışı değişti. O beni lütfen, inan bana bir şey yapmak için istekli olduğunu, o sadece onu yapmak istedim ne.

(Kulüpte tek adam orada değildi, diğer çocuklar sadece içme ve izlerken de vardı!)

Yani burada en alt satırda ... dans etmeyi öğrenmek ve kapıları size açılacaktır. Bu, güven oluşturmak, en iyi durumda tutmak ve en önemlisi kadınlar size sormak var.